13.11.16

Omaa aikaa

PB-postauksen aiheena on tänä sunnuntaina oma aika eli miten viettää aikaansa, kun on yksin. Itse ajattelin toteuttaa tämän listapostauksena luettelemalla asioita, joita teen, kun vietän aikaa yksin. Oma aika on mulle tärkeää ja se auttaa usein rentoutumaan. Yksin ollessa saa mennä ja tehdä ihan oman mielen mukaan, josta mä myös nautin paljon. Varsinkin nyt Vaasaan muuton jälkeen tulee vietettyä paljon iltoja yksin, mikä oli aluksi ahdistavaa, mutta oon vähitellen oppinut arvostamaan niitä iltoja ja samoin yhteiselle ajalle antaa sitten enemmän arvoa niiden harvinaistumisen vuoksi.

BID asu (6)

Vietän omaa aikaa...

  • Lenkkeilemällä - Käyn lenkillä lähes aina yksin. Saa kävellä just niin hiljaa kuin haluaa, nauttia ulkoilmasta, selvitellä ajatuksiaan ja kuunnella hyvää musiikkia.
  • Siivoamalla - Voi kuulostaa hassulta, mutta mä tykkään usein siivoilla yksin. Saan tehdä kaikki just omalla tavallani ja siivoamisen jälkeen puhtaassa kodissa on niin rentoutunut fiilis!
  • Selailemalla nettikauppoja - Kun kukaan ei oo huomauttelemassa mua mun rahankäytöstä, on kiva selailla vaate- ja sisustuskauppoja netistä.
  • Kirjoittamalla blogia - Tykkään kirjoitella blogia silloin, kun oon yksin kotona. Saa jotenkin keskittyä rauhassa ja aika ei oo mistään yhteisestä ajasta pois.
  • Katsomalla Netflixiä - Tätä mä kyllä myönnän tekeväni aika harvoin, mutta silloin kun tvn avaan yksin ollessani, Netflix menee automaattisesti päälle.

BID asu (10)

  • Pitämällä kauneusiltoja - Tykkään esimerkiksi käydä välillä saunassa yksin, kuoria kasvot, vartalon, kädet ja jalat, pistää kasvonaamion päähän ja tekemällä muutenkin kaikkea pitemmän kaavan mukaan.
  • Polttamalla kynttilöitä - Omaa aikaa parhaimmillaan on, kun saa rentoutua rauhassa ja kynttilöiden polttaminen mun mielestä edistää sitä ehdottomasti!
  • Katsomalla kaikki mystoryt Snapchatissä läpi - En halua juurikaan selata Snapchattia muiden seurassa, sillä se vie keskittymistä niin paljon pois toisesta ja mä en ainakaan pysty kuuntelemaan ja keskustelemaan samalla, kun katson snäppejä. Yksin on myös usein aikaa käydä kaikki mystoryt läpi.
  • Shoppailemalla - Haluan silloin tällöin kierrellä kauppoja yksin. Saa mennä oman mielen mukaan, ei tarvitse käydä kaupoissa, joihin ei itse halua, mutta koska toinen haluaa ja saa viettää ihan niin paljon tai vähän aikaa jossain kaupassa kuin itse haluaa. Usein tosin makutuomarin mielipiteet ovat korvaamattomia!

BID asu (4)
Kuvat: Emmi Ranta

Käy myös kurkkaamassa, miten muut PB-tytöt viettävät omaa aikaa!

4 kommenttia:

  1. Oma aika on kyllä todella tärkeää! Ja ihania kuvia<3

    https://harrietgripenberg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Samoja juttuja paljon listattu ♥ Oma aika vaan on äärettömän tärkeää!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!♥